Местоположение:
„Catalonia La Maquinista“ 4* е идеално разположен до търговския център „La Maquinista“ в квартал „Сант Андреу“ в Барселона. „Plaza de Catalunya“ е само на 15 минути с метрото. Хотелът е на 500 метра от околовръстния път на Барселона, „B10 Ronda del Litoral“, който свързва гостите с плажа за 10 минути. Метро и жп гара „Sant Andreu“ е само на 10 минути пеша от „Catalonia La Maquinista“ и има директни влакове до „Passeig de Gràcia“ и летище „El Prat“. Площад ‚Каталуния“ и „Лас Рамблас“ са на 8 спирки с метрото.
Хотелът:
Хотелът има основен ресторант, бар, уелнес център и фитнес център. Наличен е Wi-Fi на територията на хотела.
Стаите:
Хотелът има 92 стаи. Светлите стаи на „Maquinista“ разполагат с климатик и смарт телевизор с плосък екран, оборудван с приложение „Chromecast“. Всички стаи разполагат с работно бюро и сейф. В целия хотел има безплатен Wi-Fi. Построен през 2004 г., хотел „Catalonia La Maquinista“ разполага с просторни и светли стаи, всички декорирани с дърво и топли тонове и оборудвани с „Chromecast‘, за да можете да гледате любимото си съдържание по време на престоя си. Изберете една от нашите първокласни стаи, наскоро реновирани с модерна нотка и с душ тип тропически дъжд в банята, за да можете да се отпуснете след деня си в града.
Стандартна стая - квадратура 22 кв. м. и капацитет 2 възрастни. Тази светла, климатизирана стая разполага с телевизор с плосък екран, работно бюро и сейф. Самостоятелната баня включва вана или душ с дъждовен ефект, сешоар и тоалетни принадлежности.
Тройна стая: С площ 22 кв. м. и капацитет до 3 възрастни. Оборудвана с три отделни легла.
Единична стая: С капацитет до 1 възрастен площ 16кв. м. Едно помещение с 1 единично легло.
Премиум стая: С площ 27 кв. м. и капацитет до 2 възрастни. Просторната двойна стая разполага с климатик, гардероб, както и самостоятелна баня с душ и биде. Двойната стая разполага с електрическа кана, паркет, отопление и плоскоекранен телевизор със сателитни канали.
РЕСТОРАНТИ И БАРОВЕ:
Ресторантът на хотела предлага закуска на шведска маса и средиземноморска кухня за обяд и вечеря. В съседния търговски център Maquinista има селекция от кина, зала за боулинг, както и кафенета и барове.
Всяка сутрин в хотела се приготвя богата закуска на шведска маса. Ще ви бъде трудно да изберете сред разнообразието от топли ястия като яйца, колбаси или бекон, местни студени меса и сирена, асортимент от сладкиши, приготвени в самия хотел и много други възможности, включително вегетариански и безглутенови.
От понеделник до петък на обяд можете да се насладите на менюто, което предлагаме в ресторант „La Maquinista“, със средиземноморски ястия, които варират всяка седмица, като крокети от шунка, салморехо, телешки бузи или сладък ориз. Ако искате да пийнете нещо през деня, заповядайте в „Gastrobar“ . Сервира се кафе, коктейл, чаша вино.
Допълнителни услуги:
Хотелът има Уелнес център, който е открит през 2023 г. Той предлага водна зона с хидромасажни дюзи и шезлонги, сауна, турска баня и масажни кабини. Наличен е и фитнес център.
ВАЖНА ЗАБЕЛЕЖКА:
Ръководството си запазва правото да прави всякакви спонтанни промени в горната концепция поради метеорологичните условия, гост заявки и форсмажорни обстоятелства и др.- без предварително уведомяване.
Препоръчиителни доплащания:
Задължителни доплащания:
Препоръчиителни доплащания:
Задължителни доплащания:
ДЕН 1 София - Барселона
Среща на летище София 2 часа преди полета. Директен полет до Барселона. Трансфер до хотела. Настаняване. Свободно време. Нощувка.
Ден 2 Монсерат
Закуска. Целоднвена екскурзия до Абатство Монсерат с Черната Мадона (включена в цената) Връщане в хотела.
Свободно време или по желание и срещу допълнително заплащане Фламенко вечер с включена напитка. Нощувка.
Ден 3 Саграда Фамилия и Парк Гюел
Закуска. Свободно време или по желание и срещу допълнително заплащане целодневна екскурзия Шедьоврите на Гауди – световно наследство под закрилата на ЮНЕСКО.
Ден 4 Барселона - София
Закуска. Освобождаване на хотела. Панорамна обиколка на Барселона(включена в цената).Трансер до летище. Директен полет до София. Кацане на летище София.
Поредността на дните на посочените допълнителни екскурзии в програмата може да бъде променяна на място от водача, съобразно с часовете на работа на обектите и числеността на записаните.
Минимален брой записани за провеждане на екскурзите: 20 човека.
Условия за резервация:
Депозит в размер на 30 % процента платен кдо 24 часа след резервиране;
Доплащане 21 дни преди тръгване;
Издаване на документи за пътуване 7 дни преди полета.
Анулации:
До 24 часа след резервация - без такса за анулация.
До 30 дни преди тръгване - 50 лв. такса анулация.
До 31 дни преди тръгване - 30% от стойността, като такса анулация.
Под 30 дни - 100% като такса анулация.
ВАЖНО:
Минимален брой туристи: 30 човека;
Срок за уведомяване при ненабран минимум – 21 дни;
Българските граждани е необходимо да притежават валиден документ за самоличност – задграничен паспорт, с валидност минимум 6 месеца от датата на прибиране в България.
За лица под 18 годишна възраст е нужна нотариално заверена декларация, даваща право на детето да излиза извън страната с разрешение на родителите;
Туроператорът си запазва правото да прави промени по програмата;
Авиокомпанията си запазва правото да прави промени по програмата;
Пакет МАКСИМАЛНА СИГУРНОСТ - доплащане 20,00 лв
Пакет МАКСИМАЛНА СИГУРНОСТ може да се добави до 7 дни след направа на резервация!
При предсрочно прекратяване на договора по инициатива на ПЪТУВАЩИЯ, заплатената от него или от негово име сума се възстановява чрез туристическия агент, сключил договора за туристически пакет с ПЪТУВАЩИЯ от името и за сметка на туроператора, когато ПЪТУВАЩИЯТ не може да започне и осъществи пътуването поради някоя от следните причини, която е била непредвидима към момента на сключване на договора за туристически пакет и е възникнала преди датата на отпътуване независимо от волята на пътуващия:
За доказване на настъпилите обстоятелства,пътуващия предоставя документите в заверено от него копие на адрес: гр. Пловдив, ул. Райко Даскалов 53, ет. 2, ап. 25.
ТО се произнася в подходящ срок, но не повече от 5 раб. дни от получаване на документите.