Хотел
Crystal Palace 4* е разположен на малка тиха уличка, в центъра на Прага, на 800м от площад Wenceslas. В близост от 150м се намира трамвайна спирка, а Народният театър на Прага е в близост от 15 мин пешеходно разстояние. Хотелът е подходящ както за бизнес пътувания, така и за семейни почивки и отдих.
Стаи
Хотелът разполага с елегантно обзаведени стаи. Част от тях разполагат с тераса. Модерните удобства и услуги, гарантират приятния престой.
Всички стаи са оборудвани с:
Ресторант
Закуската сервира се в часовете между 07:00 и 10:00 в ресторанта на хотела. През уикенда закуската е с удължено времетраене от 07:00 до 11:00ч. На закуска се предлага разнообразие от шунка, различни видове салам и наденици, сирене, сладки и солени печива, яйца, плодове и зеленчуци, зърнени закуски, млечни продукти, плодови сладка и топли и студени напитки. В случай че гостите ще отпътуват в по-ранен час, закуската им може да бъде пакетирана за из път.
Релакс център
Хотелът разполага със СПА, което може да се използва от гостите на хотела, срещу допълнително заплащане. Центърът предлага финландска сауна, пейка с допълнително нагряване и шезлонги за почивка. Услуги като масаж и козметични процедури се извършват с допълнителна резервация и заплащане.
Конферентна зала
За провеждането на Вашите фирмени събития и срещи, хотелът предлага модерно обзаведена конферентна зала, оборудвана с всичко необходимо. Залата е с капацитет от 30 до 60 човека. Възможно е да бъде организиран и кетъринг по време на събитието. Услугата се използва при допълнително заплащане.
БЕЗПЛАТНИ УСЛУГИ
ПЛАТЕНИ УСЛУГИ
Допълнителна информация
Препоръчителни доплащания:
Цените не включват (задължителни доплащания):
Препоръчителни доплащания:
Цените не включват (задължителни доплащания):
ДЕН-1
Oтпътуване от летище Варна за Прага с полет на авиокомпания European Air Charter. Кацане в Прага.
Обзорна обиколка на Прага с местен лицензиран екскурзовод на български ези включена в цената.. Разглеждане на хълма Храдчани - най-дълго строената в Прага катедрала, която е и пантеон на чешката история - "Св. Вит“. Разходка в квартала на аристократите Мала Страна до Карловия мост.По средновековни улички стигаме до Старе Место (Стария град), които водят до Староместске намести (Стария градски площад) с Тинския храм, църквата "Свети Микулаш” и паметника на Ян Хус в центъра на площада, Кметството и един от символите на Прага световноизвестния Астрономически часовник от 15 в. (“Орлой”).
Трансфер до хотелите за настаняване след 15,30ч.
Нощувка.
ДЕН-2
Закуска. Свободно време за самостоятелно разглеждане на музеи и коледни базари.
Възможност за екскурзия срещу допълнително доплащане:
Нощувка.
ДЕН-3
Закуска. Свободно време и възможност за допълнителна екскурзия:
Столицата на Саксония, известна като "Флоренция на Елба”. Пешеходна разходка - комплекса Цвингер, Оперния площад, Кралската катедрала, катедралата Фрауенкирхе. Свободно време и възможност за посещение на музеи - бароковия дворец "Цвингер”, прочут с Музея на порцелана, Оръжейния музей и една от най-богатите картинни галерии в света, известна с шедьовъра на Рафаело – "Сикстинската Мадона”. * Входните такси на музеите не са включени в цената на тура. Свободно време за самостоятелно разглеждане на музеи.
Връщане в Прага.
Нощувка.
ДЕН-4
Закуска. Свободно време и възможност за допълнителна екскурзия:
Един от най-старите европейски балнео-курорти, известен с лечебния ефект на горещите си минерални извори, Бехеровката и стъкларските изделия.
Връщане в Прага.
Нощувка.
ДЕН-5
Закуска. Освобождаване на хотела. Трансфер до летището за полет на авиокомпания European Air Charter за Варна. Кацане на летище Варна.
Полетно разписание (подлежи на препотвърждение за всяка дата):
Варна-Прага - 08:00 - 09:00
Прага-Варна - 10:00 - 13:00
Условия за резервации:
Депозит 30% платен към ТО до 24 часа след резервиране
Доплащане 21 дни преди тръгване
Издаване на документи за пътуване 7 дни преди полета
Условия за анулации:
До 24 часа след резервация без такса за анулация
До 30 дни преди тръгване 50 лв такса анулация на човек
До 21 дни преди тръгване 30% от стойността, като такса анулация на човек
Под 21 дни 100% като такса анулация на човек
ВАЖНО:
1. Минимален брой туристи: 150 човека;
2. Срок за уведомяване при несъбран минимум – 21 дни;
3. Българските граждани е необходимо да притежават валиден документ за самоличност, с валидност минимум 6 месеца след датата на прибиране в България;
4. Туроператорът си запазва правото да прави промени по програмата и полетното разписания.
БОНУС пакет МАКСИМАЛНА СИГУРНОСТ
При предсрочно прекратяване на договора по инициатива на ПЪТУВАЩИЯ, заплатената от него или от негово име сума се възстановява чрез туристическия агент, сключил договора за туристически пакет с ПЪТУВАЩИЯ от името и за сметка на туроператора, когато ПЪТУВАЩИЯТ не може да започне и осъществи пътуването поради някоя от следните причини, която е била непредвидима към момента на сключване на договора за туристически пакет и е възникнала преди датата на отпътуване независимо от волята на пътуващия:
1.1.Злополука, акутно заболяване (заболяване, което възниква внезапно и непредвидено, представлява опасност за живота или здравето на пътуващия и изисква спешна медицинска намеса) или внезапно обостряне на хронично заболяване на ПЪТУВАЩ по договора за туристически пакет, с изключение на заболяване от COVID 19, при условие, че към началната дата на пътуването се провежда болнично или домашно лечение и съществува опасност за влошаване на здравословното му състояние от пътуването.
1.2. Внезапно заболяване или злополука на близък на ПЪТУВАЩИЯ (съпруг/а), роднина по права линия - без органичения или по съребрена линия - до втора степен вкл.), при условие, че към началната дата на пътуването се провежда болнично или домашно лечение и пътуващият трябва да полага грижи за болния.
1.3. Смърт на пътуващия.
1.4. Смърт на близък на пътуващия (съпруг/а), роднина по права линия - без органичения или по съребрена линия - до втора степен вкл.).
За доказване на настъпилите обстоятелства,пътуващия предоставя документите в заверено от него копие на адрес: гр. Пловдив, ул. Райко Даскалов 53, ет. 2, ап. 25.
ТО се произнася в подходящ срок, но не повече от 5 раб. дни от получаване на документите.