Хотелът се намира в районa на Business Bay, на 40 минути от летище Ал Мактум, на 30 минути от Dubai Marine, на 25 минути от The Walk JBR, на 15 минути от Mall of Emirates, на 10 минути от Dubai Mall, на 20 минути от Burj Al Arab, и на 7 минути от Burj Khalifa, на 30минути от старата част на Дубай, Дейра. Хотелът е отлична отправна точка до всички забележителности, предлага лесен достъп до спирки на градския транспорт.
Хотелът разполага с 1004 стаи, от които Guest room (45 m2), Deluxe Room Scenic (45 m2), Junior Suite (45 m2), Deluxe Room Scenic (45 m2), Executive room, (45 m2) Executive suite (45 m2). Всички стаи са оборудвани с климатик, телевизор 48”, телефон, мини бар, баня с вана/душ, сешоар, сет за чай/кафе, сейф, безплатен Wi-fi. Всеки ден стаите се зареждат с безплатна бутилирана вода. Смяна на спално бельо и почистване на стаята - ежедневно.
Американски ресторант The Market с интернационална кухня с фокус върху здравословното хранене, използват се свежи, сезонни продукти за приготвяне на вкусни ястия от целия свят. Американски ресторант Ribs and Brews предлага барбекю, регионална американска храна и a селекция от напитки, коктейли и музика на живо. Rooftop ресторант Babiole със зашеметяваща гледка към Burj Khalifa. Предлага разкошно средиземноморско меню в ултра-бляскава обстановка. Ресторант Babiole разполага с бар в марокански стил, който предлага наргиле и коктейли. Firefly Lounge - здравословно меню, спокойна атмосфера и възможност за наргиле, The Café - предлага свежи напитки и здравословни варианти за хранене. Lobby Lounge - идеалното място за изискано кафе и сладкиши в спокойна атмосфера. The 44 - бар със зашеметяваща гледка от 44 етаж, предлагащ боулинг, флипери, дартс и видео екрани.
Гостите на хотела имат привилегията да посетят безплатно най - известното шоу в Дубай - La Perle! Спектакълът продължава около 90 минути. Ще се потопите в зрелищното представление, в което участват 65 талантливи артисти, всеки от които притежава уникални умения. Едно незабравимо преживяване, изпълнено с невероятни артистични изпълнения, най-съвременни технологии и спиращи дъха въздушни каскади. Сцената се залива с вода, докато артистите изпълняват умопомрачителни въздушни и водни каскади.
Безплатни услуги: Четири външни басейни, фитнес Technogym с 24 часово обслужване и личен треньор, студио за йога, Спа център, Wi-Fi на цялата територия на хотела. От хотела се предлага безплатен шатъл до Burj Khalifa и Dubai Mall.
Платени услуги: Масаж, козметични процедури, фризьор, химическо чистене.
За децата: Детски клуб, който се намира на 7 - етаж до басейна, детски басейн, зона за игра, интерактивни детски занимания.
HILTON DUBAI AL HABTOOR CITY 5* и V HOTEL 5* ползват обща територия. Гостите могат да ползват услугите и в двата хотела без основните ресторанти, независимо от това къде са настанени.
Bed & Breakfast - Закуска на блок маса (съгласно концепцията на хотела).
Half Board - Закуска и вечеря на блок маса с включени алкохолни и безалкохолни напитки.
Full Board - Закуска, обяд и вечеря на блок маса с включени алкохолни и безалкохолни напитки.
All Inclusive - Закуска, обяд и вечеря на блок маса с включени алкохолни и безалкохолни напитки (съгласно концепцията на хотела).
Частен плаж на JBR. Предлага се безплатен шатъл три пъти на ден. За гостите на хотела, чадъри и шезлонги на плажа и при басейна - безплатно.
ТУРЦИЯ ЛЯТО 2024
„Плати депозит 30 % при записване, доплати до 30 дни преди датата на отпътуване“
Обявените цени са с динамично ценообразуване, в реално време и са пряко свързани с евентуална промяна в цените и условията на всеки хотел.
Хотелите си запазват правото да променят или прекратяват отстъпките и промоциите по всяко време и туроператорът не носи отговорност при евентуална промяна на цената. Затова препоръчваме резервация в срок до 24 часа след избор на хотел и оферта.
Собствен транспорт
ЛЯТО 2024, СОБСТВЕН ТРАНСПОРТ ТУРЦИЯ
УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ И ПЛАЩАНЕ:
1. Плащания:
1.1 Депозит в размер на 30 % от общата цена на туристическия пакет - при записване.
1.2 Доплащане на пълната сума до 30 дни преди датата на пътуване.
1.3 При неспазване на описаните по-горе в т. 1.1 и 1.2 срокове за плащане Туроператорът има право да прекрати договора за туристически пакет и да анулира направената резервация
2. Анулационни срокове:
2.1 Потребителят има право да прекрати договора за туристически пакет по всяко време преди изпълнение на настоящия Договор.
2.2 Когато Потребителят/Пътуващият прекрати договора съгласно т. 2.1 , той дължи стандартна такса за прекратяване на договора, изчислена въз основа на момента, в който се прекратява договорът, както следва:
- ако прекратяването е направено до седмия работен ден след сключването на Договора и в случай, че договорът е сключен повече от 30 дни преди датата на отпътуване, таксата за прекратяване е в размер на таксата за резервация – 50 лева на човек.
- За всяка промяна след първоначалното записване се удържа такса в размер на 50 лв.
- При отказ от пътуване след указания срок до 14 работни дни след резервация, се прилагат условията по Договора за туристически пакет.
2.3 Туроператорът настоятелно препоръчва на своите клиенти да сключват застраховка "Отмяна на пътуване".
УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ И ПЛАЩАНЕ ПРИ РЕЗЕРВАЦИИ С ВКЛЮЧЕНИ ОТСТЪПКИ ЗА ХОТЕЛСКО НАСТАНЯВАНЕ, ПРОМОЦИИ И ОФЕРТИ В ПОСЛЕДНАТА МИНУТА:
Срок за уведомяване при недостатъчен брой записани туристи:
Необходими документи за пътуване: Български граждани могат да пътуват за Република Турция с международен паспорт или лична карта с валидност минимум 150 дни от датата на пристигане в Турция. При безсрочна лична карта, ако е издадена преди повече от 10 години се изисква задължително валиден международен паспорт.
Визов режим: няма изисквания за визи за български граждани, пътуващи до Република Турция.
Застраховка "Отмяна на пътуване". Сключва се до 20 календарни дни от датата на резервиране на туристическия пакет, при условие, че е извършено първо плащане по договора и само в случай, че до началната дата на пътуването остават не по-малко от 14 дни, считано от деня на сключване на застраховката. Стойността на застраховка "Отмяна на пътуване" зависи от цената на закупения пакет, възрастта на туриста и срока за анулация.
Права на потребителите:
Потребителят има право да прехвърли сключения от него договор за туристически пакет на друго лице, което отговаря на всички изисквания, приложими към сключения договор, само след като е отправил писмено предизвестие до Туроператора на адреса за кореспонденция с писмо с обратна разписка, получено от Туроператора в срок не по - късно от 7 дни преди започване на изпълнението на туристическия пакет. Лицето, което прехвърля, и лицето, на което се прехвърля договора за туристически пакет, са солидарно отговорни за заплащане на оставащата част от сумата по договора, ако има такава и на всички допълнителни такси, налози или други допълнителни разходи, произтичащи от прехвърлянето. Туроператорът информира лицето, което прехвърля туристическия пакет, за действителните си разходи, във връзка с прехвърлянето.
При резервация с включени отстъпки за хотелско настаняване Потребителят има право да смени датата на пътуване или да преотстъпи своето пътуване на трето лице в срок до 7 дни, считано от датата на сключване на договора, с писмено предизвестие, връчено до Туроператора по реда и условията на ал. 4. При неспазване на посочения срок, съответно след изтичане на същия, смяната на датата на пътуване или преотстъпване правата на трето лице се заплащат от потребителя, съгласно валидните в момента на смяната цени и условия.
При резервации с включени отстъпки за хотелско настаняване в случай на отказ от пътуване и невъзможност да се смени датата на пътуване, след указания срок от 7 (седем) дни от датата на записване, Потребителят резервирал и заплатил пакет с включени отстъпки за хотелско настаняване губи 100 % (сто процента) от внесената сума.
Резервацията се счита за валидна само ако е потвърдена от Туроператора в рамките на 48 часа. Ако не бъде потвърден първоначално заявеният хотел, Туроператорът може да предложи на Потребителя други възможности за настаняване. В случай, че Потребителят не приеме другите възможности, той има право да изиска да му бъде възстановен заплатения депозит.
Общи условия:
Медицинската застраховка по туристическите пакети е на ЗАД „ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД”. Съгласно Общите условия по застраховката „Помощ при пътуване” при необходимост от медицинска помощ, до 24 часа след настъпване на събитието Застрахованият лично или чрез упълномощено от него медицинско или друго лице, е длъжен незабавно да се свърже с Асистанс компанията "КОРИС БЪЛГАРИЯ" на тел. +359 2 92 67 222, е-mail: [email protected] и да предаде необходимата информация на български или английски език. В случай, че Застрахованият не изпълни това задължение и не уведоми Асистанс компанията, като при това самостоятелно или чрез друго лице организира оказването на медицинска помощ, при предявяване на претенция към Застрахователя след завръщането си в България, Застрахователят има право да откаже да плати или частично да признае за плащане всякакви разходи във връзка с настъпилото събитие и оказаната помощ.
Цените с включени отстъпки за хотелско настаняване са валидни само при направена и заплатена резервация по обявените за всеки хотел срокове и условия.
При настаняването в стаи тип – тройни (TRPL), както и двойни с допълнително легло (DBL + ex. bed), не се гарантират 3 редовни легла.
При настаняване на 2 възрастни с 1 или 2 деца (DBL + 1 chd; DBL + 2 chd), третото и четвъртото легло винаги са допълнителни, тип разтегателни.
Стаи с изглед към морето, се гарантират само в хотелите, в които има обявено доплащане за такъв тип стая.
Стаи тип PROMO и ECONOMY са с по-ниска цена. Те са с по-малък размер от стандартните стаи, с крайно местоположение на територията на хотела, на приземен етаж, без балкон или тераса, с малка баня и различно обзавеждане.
Настаняването в хотелите е след 14:00 ч., а освобождаването на стаите до 12:00 ч. в деня на отпътуване, освен в случаите, когато в хотела не е указано друго. В деня на пристигане (преди 14:00 ч.) и на напускане (след 12:00 ч.) услугите в хотелите се ползват срещу заплащане, включително храни и напитки. Броят на храненията в хотелите съответства на броя на резервираните нощувки. Пример: при резервация за 7 нощувки се ползват 7 закуски, 7 вечери или същия брой обяди и междинни хранения, в случай, че хотелът работи на база изхранване Аll inclusive.
Туроператорът не носи отговорност за загубен, откраднат или забравен багаж по време на пътуването или престоя в съответния хотел.
Всеки хотел определя индивидуално цените и условията за ползване на допълнителните услуги на територията на хотелския комплекс.
Туроператорът и местните партньори могат да оказват съдействие в случай на нужда от медицинска помощ, но не носят отговорност при неспазване на общите условия на застрахователя от страна на потребителя.
Концепциите All inclusive; Ultra All incl; High class all incl и др. се определят индивидуално от всеки хотел и не гарантират наличието на определени видове храни, напитки и услуги.
Лица, пътуващи с един родител или без родители, представят освен международен паспорт, нотариално заверена декларация от единия или от двамата родители и акт за раждане, както и копие от него.
При несъвпадащи фамилии на децата и родители, пред граничните власти се представят освен международните паспорти и акт за раждане на децата, както и копие от него.
Цените в предоставените оферти са валидни за български граждани. Цени за чужди граждани се потвърждават след запитване за конкретната дата на пътуване и хотел.
Поради динамиката на ценообразуване, цените по пакети с включени отстъпки за хотелско настаняване и промоционалните оферти, могат да бъдат прекратени или променени преди посочената крайна дата за записване.
ТO има сключена застраховка "Отговорност на Туроператора", с полица № 13052410000528/17.06.2024 валидна от 01.07.2024-30.06.2025 на ЗК "ЛЕВ ИНС" АД - гр. София, бул. „Симеоновско шосе“ № 67А, ЕИК 121130788, тел 02/8055333.